Instrukcja instalacji
Zapomniałeś hasła?
Wsparcie
Masz problem z instalacją lub działaniem Diagnostic Wizard?
Telefon: +48 501 154 233
E-mail: biuro@akademiadawsona.pl
Poniedziałek-Piątek: 10:00-16:00
Na ilu komputerach mogę zainstalować Wizard’a?
Instalację oprogramowania Diagnostic Wizard możesz przeprowadzić na dowolnej liczbie komputerów.
Jak zresetować hasło?
Twoja nazwa użytkownika i hasło dla konta Dawson Diagnostic Wizard są inne niż do strony Dawson Academy. Swoje hasło do Wizard’a możesz zresetować tutaj: http://dawsonwizard.com/ForgotPassword.
Dlaczego moje oprogramowanie Dawson Diagnostic Wizard nie działa?
Poniższe powody mogą powodować problemy z działaniem oprogramowania Dawson Diagnostic Wizard Software:
- Połączenie internetowe: Upewnij się, że twoje połączenie do internetu działa.
- Niewspierana/stara wersja: Jeśli zainstalowałeś Dawson Diagnostic Wizard przed lutym 2015, możliwe, że próbujesz uruchomić poprzednią, niewspieraną wersję od Guru. Kliknij tutaj żeby sprawdzić opcje odinstalowania/przeinstalowania oprogramowania na PC. Kliknij tutaj żeby sprawdzić opcje odinstalowania/przeinstalowania oprogramowania na Mac.
- Zły użykownik/hasło: Twoje konto Dawson Diagnostic Wizard nie będzie działało jeśli używasz złej nazwy użytkownika i/lub hasła. Twoje konto Dawson Diagnostic Wizard jest innym kontem niż do strony Dawson Academy. Aby zresetować hasło wejdź na: http://dawsonwizard.com/ForgotPassword. Po dalsze wskazówki skontaktuj się z nami tutaj.
- Konto wygasło: Dawson Diagnostic Wizard może nie działać, jeśli skończył się twój okres trial lub nie jesteśna bieżąco z opłatami. W razie pytań dotyczących statusu konta prosimy o kontakt tutaj.