„Marketing i social media w gabinecie stomatologicznym”, Marcin Osman

Stomatolog nie ma czasu na nic, poza pracą w gabinecie. A gdzie zatem znaleźć czas na zajmowanie się marketingiem, promocją
AD_Marketing w gabinecie stomatologicznymi tymi wszystkimi social mediami, o których trąbią wszyscy wokół? Przecież nie ma nawet czasu aby spokojnie siąść i napić się kawy, a co dopiero prowadzić fanpejdże i instagramy, prawda? 🙂

Jednak internauta ma to w nosie, on oczekuje aktywności, kontentu, interakcji – bo to właśnie w ten sposób decyduje o tym, czy zostawi swoje pieniądze w tym czy in- nym gabinecie

Pobierz ten artykuł teraz!

Zapisz się do naszego newslettera! (Możesz się wypisać w każdej chwili).
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez firmę ADP Dorota, Przemysław Stankowscy, Robert Białach s.c. z siedzibą w Poznaniu. Szczegóły.

autoresponder system powered by FreshMail